New bookz: boekenfestijn + Donner Rotterdam

Afgelopen weekend was het boekenfestijn in Rotterdam. In eerste instantie was ik niet van plan heen te gaan, mede omdat ik geld wilde besparen. Maar toen ik een mailtje kreeg met daarin ook de aankondiging dat ze een ‘speciale’ Tolkien aanbieding hadden kon ik het niet weerstaan, en zodoende gingen mijn pap en ik zondagochtend naar het boekenfestijn!

Het aanbod vond ik zelf nogal teleurstellend, er waren weinig nieuwe boeken vergeleken met Utrecht en van éen van de Tolkien boeken van de aanbieding waren er helaas alleen nog maar twee zwaar beschadigde exemplaren. Desondanks heb ik nog wel vijf boeken kunnen scoren. Waarom onder drie Tolkien gerelateerde.

 

image

Dit was mijn gehele buit. In verloop van de blog zal ik ze allemaal toelichten met mijn reden van aanschaf.

image

Ten eerst had ik deze twee boeken van Thomas Emson gekocht. Bij het boekenfestijn in Utrecht had ik ook al een boek aanschaft van hem en deze twee trokken mij ook aan. Jammer genoeg hadden ze deel twee van deze serie weer niet liggen. Maar voor €3,99 en €2,99 kon ik deze niet laten liggen.

image

En dit waren de Tolkien boeken die ik aangeschaft had. Ik spaar zoals sommige weten verschillende versies van all boeken van Tolkien. En nu met dit exemplaar van ‘de hobbit’ heb ik alle filmversies van het normale boek. Deze koste trouwens €5,99. Ook had ik  ‘Arthurs val’ gekocht, dit is een boek uitgebracht door Tolkien’s zoon na de dood van zijn vader. Het beslaat voornamelijk gedichten en koste ook €5,99. En ten slotte had ik ook nog het filmboek van ‘the desolation of Smaug’ gekocht. Deze ontbrak ook nog in mijn collection (en koste €4,99)

Totaal was ik €22,75 kwijt voor al deze boeken. Zeker weer een koopje dus!

en het bericht is nog niet afgesloten, omdat ik toch in Rotterdam was besloten we nog even langs Boekhandel Donner te gaan. (Echt een geweldige winkel) en daar heb ik ‘Cinder’ aangeschaft, inclusief geweldige boekenlegger 😍😍 Zondag was dus zeker een geslaagde dag voor mij!

image

 

 

 

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder New bookz

Geef een reactie

