een kleine (grote) stilte

Zoals jullie ongetwijfeld hebben gemerkt is het de afgelopen tijd nogal stil geweest. Dit helaas volkomen tegen mijn zin in. Doordat het nogal druk was met school (en nog is) had ik gewoon geen tijd om berichten te plaatsten, maar daar ga ik de komende tijd hopelijk verandering in brengen!

Qua leesvoer heb ik de afgelopen wel aardig wat boeken gelezen en ik heb ook verschillende leuke tags en ideeΓ«n in mijn hoofd zitten. Dus voor de volgers die het nog niet hebben opgegeven, binnenkort komen er weerΒ blogs online!

 

to be continued

2 reacties

Opgeslagen onder Van alles en nog wat

2 Reacties op “een kleine (grote) stilte

  1. Fany

    Ik volg nogπŸ˜†

  2. Ik ben benieuwd naar de ideeΓ«n die je al in je hoofd hebt zitten πŸ˜‰

Geef een reactie

