Magic and Mayhem tour: Release party List en Leugens!

Zoals ik zaterdag al vertelde was, die avond de release party voor Leigh Bardugo’s nieuwste boek List en Leugens. Ik had er vooraf al er zin in dus om 16:00 vertrok ik richting de trein. Voor een keertje werkende de treinen een keertje mee dus om 18:00 stond ik op Rotterdam Centraal. Ik had afgesproken met Sanne en Anastasia om samen te reizen naar de boekhandel. Dat vond ik wel spannend want ik had hun nog nooit ontmoet, maar achteraf viel het erg mee en het was erg gezellig samen met hun bij het evenement!

Nadat we allemaal bij de boekhandel waren afgekomen en naar binnen mochten kregen we meteen een gave goodiebag waar deze gave beker in zat!!

IMG_9867

Sorry voor de crappy foto maar het is lastig om een beker goed om de foto te krijgen

Vervolgens het eerste wat ik deed toen ik binnen was, was de limited edition kopen van List en Leugens! Ik had hem al een paar keer op Blossom books facebookpagina langs zien komen dus ik moest hem wel kopen!

Look it is so pretty!

Look it is so pretty!

Vervolgens begon het hoofdprogramma met eerste een interview met Leigh, en ze is gewoon echt geweldig!! Ik kan het niet goed uitleggen maar ze is gewoon zo grappig! We moesten echt steeds lachen om alles wat ze vertelde!

P1110364 P1110368

Vervolgens was het tijd voor de Grisha games!! 2 fans die van ten voren waren uitgekozen mochten strijden tegen Leigh om een leuke oorkonde te winnen! Sanne met wie ik dus samen naar de winkel was gereist was er 1 daarvan. Het waren echt hele leuke vragen en we lachen telkens in een deuk als Leigh gewoon de antwoorden al wist, want of course she did her research. Na de laatste vraag stonden Leigh en Sanne(!) gelijk en besloten ze om Sanne tot winnaar van de Grisha games uit te roepen!!

Tijdens de games

Tijdens de games, (check trouwens die gave poster op de achtergrond!) (die was ook erg handig tijdens de momenten dat er plaatst namen moesten worden gespeld)

en Sanne met haar prijs

en Sanne met haar prijs

Na de games had Blossom books nog een leuke taart geregeld voor Leigh, en ik had erg mazzel want de taart werd vlak naast mij neergezet zodat ik mooie foto’s kon maken van Leigh tijdens het aansnijden van de taart. En ik heb er een kort filmpje van gemaakt voor jullie!

P1110384 P1110386 P1110388

Alleen dit filmpje toont al hoe leuk ze is!!

Daarna was het alweer tijd voor de signeersessie en gelukkig stond ik nog een beetje vooraan(ondanks dat ik eerst aan de verkeerde kant stond samen met Sanne *oeps*) De foto’s van ons samen zijn een beetje wazig want ik kon niet zo heel goed op mijn hurken zitten maar toch zijn ze erg leuk!

de handtekening met leuke tekstjes erbij :D

de handtekening met leuke tekstjes erbij 😀

My and Leigh

My and Leigh

Tot slot ben ik nog gezellig op de foto geweest met Sanne en Anastasia

IMG_9868

En moest ik Anastasia (ze heeft trouwens ook zelf nog een blog waarop vast ook een verslag van zaterdag komt!) nog op de foto zetten met deze female Darkling (JJ Javed)

Alina en the Darkling

Alina en the Darkling

Ik heb echt genoten afgelopen zaterdag en wil Blossom books graag bedanken voor het organiseren van dit geweldige evenement! Sanne, Anastasia, JJ en iedereen die ik wellicht ook nog gesproken heb het was AWESOME!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Van alles en nog wat

Geef een reactie

