Save the date, YA Borrel Clavis Books

4 juli was het weer zover, Clavis books organiseerde weer een leuke evenment voor bloggers :). Het was alweer mijn derde keer bij Clavis dus ik werd eauthousaist begroet door een paar redactie leden die mijn naam al kende :O. Waaronder de lieftallige Patty.

Nadat iedereen aangekomen was, verzorgde Patty in de inleiding. Want behalve een gezellig borrel gingen we ook nog eens speeddaten met verschillende auteurs en werknemers van Clavis zodat we een impressie gekregen hoe het aan toe gaat bij een uitgever.

foto 4

Na de introductie van Patty vertelde Martine Glaser (De zaterdag van het onweer, recensie komt nog online) & Jennefer Mellink, allebei over hun boeken. En zoals verwacht liep dit al een kwartiertje uit. Dus daarna gingen we allemaal meteen door naar onze eerste dates. ik belande tot mijn verheugde eerst gezellig biJ Patty, die mij meteen allemaal hele leuke dingetjes vertelde (sorry nog geheim πŸ˜› ). En dit liep ook alweer uit :). Daarna had ik meteen een korte pauze, dus kon ik de mooie booklovers lounge bekijken.

collage

De rest van de middag heb ik gesproken met allemaal mensen, zoals de grafische vormgever Riene, die mij liet zien hoe er verschillende covers werden gemaakt. (zij is ook degene die de geweldige kaarten ontwerp of helpt onderwerpen).Met Kristien, die vertelde hoe moeilijk het is om boeken te kiezen en dat Clavis voorkeur probeert te hebben voor schrijvers van eigen bodem. Ook heb ik natuurlijk gesproken met beide schrijvers en heb ik mijn boeken laten signeren. Want wat erg leuk was, was dat we een goodiebag kregen met daarin ‘Gebroken’ en allemaal andere leuke dingetjes.

foto (3)

Ten slotte had ik nog een kort gesprekje met Tine, die redacteur is en dus boeken verbeterd. Blijkbaar doen ze dit nog allemaal op papier, wat ik wel grappig vond om te horen. En toen was het half 8 en was het evenment 1,5 uitgelopen. Ach ja, het was gezellig en super leuk om te doen!!!

Ik wil daarom Patty en de rest van het Clavis team bedanken voor de geweldige middag/avond!!!

3 reacties

Opgeslagen onder Van alles en nog wat

3 Reacties op “Save the date, YA Borrel Clavis Books

  1. Ik vond het ook heel leuk!:) Leuk verslag heb je geschreven!

Geef een reactie

