De google tag

Een tijdje geleden zag ik op craving pages, de google tag langskomen. En omdat deze tag me erg grappig leek om in te vullen besloot ik hem ook te doen. Dus vol goede moed ging ik naar google en tjonge wat een vreemde dingen zoek ik eigenlijk op…..

A = Art unlimited winkel Amsterdam
Tja, ik ben verslaafd aan kaarten en volgens de echte diehard moet je daar heen voor hele leuke kaarten. Dus ik ben er geweest en ik had bijna de hele winkel leeg gekocht omdat er zoveel leuke kaarten waren.

B= Brazilië – Columbia
Je moet wel op de hoogte blijven van het voetbal toch?

C= cirkels maken in photoshop
Hihi ik was paar dagen terug even kwijt hoe ik zo een cirkeltje maakte in photoshop want telkens als ik het deed kwam een soort robot oog in beeld. Maar blijkbaar lag dat aan mijn instellingen (waar ik echt nooit mee speel)

D = Duitse spelers ziek
Moest toch weten of de concurrentie al uitgeschakeld is?

E = erachter of er achter taaladvies
Volgens mij heeft me vader tijdens het controleren was mijn werkstukken voor school een paar dingetjes opgezocht.

F = Food wars Manga
Mijn broer is dol op manga’s lezen en van en toe wil die ineens bepaalde manga’s laten zien aan me. Dus dan mag ik ze weer opzoeken, anders kan ik niet verder met andere dingen.

thumb-10857-FDW_01_web

G= google tag craving pages

Ik kon even de tag niet meer vinden 😛

H = Haarlemse boekenmarkt
Iedere jaar gaan ik en me vader naar de Haarlemse boekenmarkt, en dit jaar ook dus. Helaas viel de buit nogal tegen vandaar dat jullie geen post erover hebben gezien.

haarlemse-boekenmarkt-haarlem-bron-pinteres(w-400)(h-300)(p-event,18610)(s-0)(c-0)

I = ing
Blijkbaar heb ik niks met de I opgezocht de laatste tijd want alleen ing komt naar voren.

J = John Sandford geschreven in bloed
Yeaaaah eindelijk een boek wat naar bovenkomt 🙂 . Ik heb toevallig net een paar dagen geleden de recensie van dit boek afgerond voor Leesfanaten.nl. Dus als jullie hem willen lezen moet je die site in de gaten houden.

K = Kochelt Duitsland
Oh ja, ik had dit plaatsje opgezocht omdat een leraar mensen zocht om te helpen bij het inrichten van een tentoonstelling. Maar helaas moest ik 5 herkansingen maken dus had ik me maar niet opgegeven.

M= Mexico – Kameroen
Nog meer voetbal 😉

N= Neymar in rolstoel?
Ik zag ineens een tijdje terug een berichtje langskomen dat Neymar in een rolstoel was gespot. Ik moest natuurlijk weten hoe en wat en als toen helaas het trieste nieuws voor de speler en het Braziliaanse team. (op moment van schrijven moeten ze nog tegen Duitsland spelen)

O = Op welke stand op je strijkkralen strijken?
Altijd als mijn moeder strijkkralen strijkt voor me, smelten of de plankjes of vallen de werkjes uitelkaar. Daarom besloot ik eens wat onderzoek te doen.

strijkkralen

P = Pipoos Amsterdam
Eens zoeken waar deze winkel zich bevond. Helaas bevindt die zich nogal ver van het centrum vandaan.

Q = Quest Historie
Voor een schoolopdracht moest je de opmaak van een tijdschrift nabootsen, ik had gekozen voor quest historie en je moet dan natuurlijk wel goede onderzoek doen.

Afbeelding166

R = Rusland – Zuid-Korea
Wat zoek ik veel voetbal wedstrijden op zeg.

S = strijkkralen minions
Tja, wat moet ik zeggen.

f1777ae4a511261718efea8ac2d92b7b

T = tachtig
Binnenkort wordt mijn opa tachtig dus ik zat wat leuke plaatjes op te zoeken.

U = uiteindelijk
In de categorie spelling checken.

V = vissersstraat 9
Er was een paar dagen geleden een hele politie en brandweer opmars naar deze straat, dus ik moest even controleren wat er aan de hand was. Uiteindelijk bleek het loos alarm van een drugsverslaafde

W = WK voetbal halve finale 2014
Ik moest even opzoeken wanneer we weer gaan spelen 

X = Xenos
Ik heb wederom niks opgezocht met de X dus komen standaard zoektermen naar boven.

Y = yard in cm
Moest laatst wat omrekenen, dus lang leven google.

Z = Zuid-Korea – Algerije

En tot slot, nog meer voetbal :). Tijdens het WK kan ik er blijkbaar niet omheen. (niet dat ik het wil hoor)

fifa-voorspelling-wk-2014-zuid-korea-algerije-57344

En dit was alweer de google tag, ik hoop dat jullie hem net zo leuk vonden als ik! En ik zie uit naar jullie invullingen 🙂

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Van alles en nog wat

Geef een reactie

