new bookz/ Bieb en kringloopwinkel

Vrijdag was voor mij weer een kleine boekkoopdag, om te beginnen ging ik gisteren naar de kringloopwinkel ‘Het goed’ in zaandam. de kringloopwinkel bij mij in de buurt heeft namelijk nooit wat leuks en hanteert niet normale prijzen. Het goed is ook niet echt laag met zijn prijzen, maar heeft vaak wel leuke boeken :).

als eerste zag ik dit boek liggen van de CSI serie die ik nog niet had. Hij koste €1,75 , redelijk prijsig wel voor deze soort boeken maar mijn max voor dit boek was €2.

foto 4

vervolgens zag ik dit pareltje liggen 😀

foto 3

Ik ben echt dol op lord of the rings en kon dit fotoboek niet laten liggen. hij is wel helaas in het Engels en koste €3,50. ook nogal prijzig maar ik moest dit boek.

Toen ik daarna lekker rustig op mijn vrijdag vanavond mijn spam-mail ging bekijken zag ik inees een herinnering van de bieb dat een boek terug moest. donderdag al -_-. dus ik ging met een rot gang op weg naar de bieb om mijn boeken (die ik wel al had gelezen) in te leveren. en natuurlijk heb ik ook toen weer boeken terug meegenomen.

foto 2 (1)
‘Stad van gevallen engelen’ :D. ik heb deel 3 van deze serie al een tijd geleden gelezen en moest dus nu echt deel 4 halen van mezelf.

en verder had ik ‘Spinnenbotten’ gehaald van Kathy Reichs
foto 1 (1)

dit waren mijn nieuwe boeken, zit er nog wat leuks voor jullie tussen?

20131014-141122.jpg

3 reacties

Opgeslagen onder Ik ging naar de bieb en nam mee

3 Reacties op “new bookz/ Bieb en kringloopwinkel

  1. Leuk om te zien 😀 De kringloopwinkel kan soms wel eens leuke boeken hebben 🙂

  2. Gaaf, zo’n photo guide van LOTR!

Geef een reactie

