Postcrossing friday

Omdat de laatste tijd een beetje eentonige posts online komen, heb ik vanaf nu besloten om een nieuwe onderwerp te introduceren. Postcrossing friday!!! Elke vrijdag ga ik jullie (vanaf nu) alle kaarten laten zien die ik heb ontvangen of verstuurd (als ik er aan denk), voor de mensen die niet weten wat postcrossing is, hierbij een korte uitleg.

Het doel van dit project is mensen de mogelijkheid te bieden ansichtkaarten vanuit alle hoeken van de wereld te kunnen ontvangen, gratis. Hoewel, bijna. Het belangrijkste is: als je een ansichtkaart stuurt, zul je er in ieder geval een ontvangen, van een willekeurige Postcrosser ergens in de wereld.

Ik had dus eerst meegedaan met het postcrossing project, maar al snel wilde ik meer kaartjes ontvangen en ging ik kaartjes direct swappen(ruilen) met mensen via Facebook πŸ˜€ en zo gezegd ontvang ik nu meer kaartjes van facebook dan via de postcrossing website πŸ™‚

en nu ga ik beginnen met de kaartjes van deze week.

Ik heb deze week 4 kaartjes ontvangen en allemaal via facebook of externe sites(dus geen officiΓ«le kaarten van postcrossing). ‘

Al eerste kreeg ik dit kaartje binnen van Annerie uit Nederland, ik had haar vorige week een kaartje naar haar verstuurd en kreeg nu haar kaartje binnen.

foto 1

een erge mooie vind ik πŸ™‚

vervolgens kreeg ik weer een jetoy choo choo kaartje binnen, die zullen jullie nog erg vaak tegen komen. ik spaar namelijk deze soort/merk kaartjes dus ben altijd erg blij als ik er een krijg. Met deze was ik helemaal in de wolken omdat het er eentje is waarnaar ik al heel lang opzoek ben. Hij is trouwens verstuurd vanuit China

foto 3

en ten slotte kreeg ik een verassingspakketje binnen :). ik zit namelijk in een facebook groep waarin ze verassings kaarten sturen naar groepsleden. en nu eindelijk kreeg ik er een keer eentje :D. ik was echt erg blij met deze 2 tweety kaarten.

foto 2
deze komen trouwens ook uit Nederland.

en dit waren de kaarten die ik afgelopen week heb ontvangen, ik hoop dat jullie het leuk vonden om ze te zien. en hopelijk zijn er volgende week weer heel veel leuke kaartjes om te laten zien. (volgende week komt die trouwens op zaterdag online, ben vrijdag de hele dag weg)

20131014-141122.jpg

2 reacties

Opgeslagen onder Postcrossing

2 Reacties op “Postcrossing friday

  1. angeloffdarkness

    Leuke kaarten heb je gekregen!!

Geef een reactie

