Leesmarathon ten einde

Zoals jullie waarschijnlijk hebben gemerkt, heb ik na 2 updates niks meer geplaats . Ik was het namelijk even vergeten te plaatsen maar ja hierbij de allerlaatste update dan met alle boeken die ik gelezen heb.

Ik heb op precies te zijn 7 boeken gelezen :
1. Helden van Olympus – de zoon van Neptunus , Rick Riordan
2. Het verraad van Natalie Hargrove , Lauren Kate
3. Gone – Angst , Michael Grant
4. Het kerkhof , Neil Gaiman
5. Wonderkind , Marie Lu
6. De huwelijksval, Jennifer Probst
7. Het geheim van Eberwein , Boudewijn Buch

20130804-110054.jpg

Ik vond de eerste leesmarathon echt geweldig leuk om aan mee te doen en ik heb ook nog verschillende leuke mensen ontmoet via dit evenement!

Mijn doel aan het begin van de marathon was 4 boeken, maar zoals jullie al hadden gelezen had ik dit al op dag 2 bereikt. Dus uiteindelijk heb ik 7 boeken gelezen en moet ik kijken hoe ik de rest van mijn vakantie doorkom. Want ik heb nu nog maar 3 boeken liggen . De winnaar van de Challenge wordt trouwens zo snel mogelijk bekend gemaakt!!

Ik vond dit evenement zeker vatbaar voor herhaling en als er nog eentje wordt georganiseerd sta ik bovenaan de inschrijflijst!!!!

3 reacties

Opgeslagen onder gelezen, leesmarathon

3 Reacties op “Leesmarathon ten einde

  1. Goed gedaan hoor 7 boeken. Ik ben helaas maar tot drie boeken gekomen. Hoop dat je nog wat nieuw leesvoer vindt voor het einde van de vakantie!

  2. Knap gedaan! Zelf kon ik niet meedoen aan de leesmarathon, maar de volgende keer zal ik zeker meedoen!!

Geef een reactie

