Leesmarathon update #2

En de tweede dag van de leesmarathon zit er alweer bijna op!!
Vandaag heb ik weer een boek uitgelezen en ben ik begonnen in mijn vierde boek!!

De boeken die ik tot nu toe uitgelezen heb zijn:
De zoon van Neptunus
Het verraad van natalie hargrove
En vandaag Gone Angst – Michael Grant

En ik ben vandaag begonnen in ‘Het kerkhof’ van Neil Gaiman!

Ik ga morgen ‘het kerkhof’ zeker uitlezen en dan heb ik eigenlijk mijn doel al behaalt want ik wilde 4 boeken lezen!

Hoeveel boeken was jullie doel?

5 reacties

Opgeslagen onder leesmarathon

5 Reacties op “Leesmarathon update #2

  1. Marilyn

    Mijn doel was 6 boeken en ik begin nu aan mijn 3e boek.

  2. Wat heb je al veel gelezen! Ik moet geloof ik de komende dagen een inhaalslag maken…

  3. Wat ga jij snel zeg! Niet dat ik iets anders van je verwacht had, haha 😉

Geef een reactie

