Aankopen

Zo ik heb weer een gezellig dagje Amsterdam erop zitten, ik had niet vrij van school hoor. Maar ik had helaas een wiskunde SE(schoolexamen) maar zodra je klaar was mocht je gaan . Dus om 10 uur was ik alweer thuis. Ik ben toen gezellig met mijn moeder en zusje naar Amsterdam geweest, daar hebben we verschillende winkels bezocht en er was een boekenmarkt op het Spui dus driemaal raden waar ik ze nog even heen sleepte.

Ook heb ik afgelopen week weer wat boeken mogen ontvangen , dus hier een kort overzichtje met mijn aanwinsten.

20130329-192057.jpg
Ten eerste had ik Eragon gekregen/geruild , ik stuurde Emmy van zon en de maan een boek in ruil voor deze . Ik heb dit boek al duizenden keren in mijn handen gehad maar nooit gekocht of geleend en nu omdat ik zag dat ze hem te ruil aanbod , heb ik toch de sprong gewaagt .

20130329-192257.jpg
Zoals sommige mensen misschien weten ben ik erg verslaaft aan lord of the rings, dus toen ik dit boek op marktplaats zag heb ik hem meteen gekocht voor €7,50

20130329-192409.jpg
Vervolgens kreeg ik maandag al het leuke nieuws dat ik beautiful creatures had gewonnen bij bol.com books. Alleen is het wel de engelse versie, maar ach ja ik zet hem toch alleen maar in me kast.

20130329-192559.jpg
Donderdag al zag ik op de site van de slegte al dat ze het spel der tronen hadden bij de slegte in Amsterdam. Ik had dus hem meteen gereseveerd en vandaag afgehaald voor de prijs van €9,50

20130329-192745.jpg
Dit boek is echt geweldig, ik heb hem al een keertje gelezen maar toen ik hem nog steeds bij de slegte zag liggen( 3 maanden geleden lag die er ook al) , heb ik hem maar meegenomen voor de prijs van €10

Trouwens voor de mensen die het niet weten, met je cultuurkaart/cjp kaart krijg je korting bij de slegte! Ik wist dit dus niet en heb dus echt veel korting mis gelopen.

20130329-193042.jpg
Als het goed is , is mijn zusje nu bezig in deltora deel 1 en omdat ze het heel leuk vind . Wilde we ook deel 2 aanschaffen omdat ik die precies niet had. En dus liepen we de slegte in en ja het enigste deltora boek wat ze hadden was precies deel 2!!

20130329-193013.jpg
Toen we veder Amsterdam inliepen, zag ik inees in mijn ooghoekje een markt staan op het Spui(bij de American bookcenter) . And surprise surprise het was een boekenmarkt. Ik zag toen dit Merlin boek liggen en ik ben dus helemaal verslaaft aan Merlin . Dus kreeg ik deze van mijn moeder πŸ˜€

20130329-193656.jpg

Na afloop waren we ook nog even naar de action in wormerveer geweest en toen heb ik deze bak gekocht voor onder me bed(ik ga hem dus vullen met boeken) , en ik had dit notie boekje gekocht om mijn boekenlijstjes in te bewaren

20130329-193815.jpg

Nou dit waren mijn aankopen van deze week, ik hoop dat jullie ze het zo leuk vinden als ik!

5 reacties

Opgeslagen onder Van alles en nog wat

5 Reacties op “Aankopen

  1. Aardig wat πŸ™‚ Ik had die versie van Het Spel der Tronen, maar die heb ik weggegeven omdat ik toch het hele serie wil gaan sparen. Dan vind ik het mooier om in 1 geheel te hebben.
    In de ban van de Ring heb ik ook compleet maar geen filmcover op het boek.
    Ik ben wel benieuwd wat jij van Eragon vind. Ik hebt ook wel regelmatig in mijn handen gehad alleen toch elke keer weer teruggelegd.

  2. Leuke aankoopjes! Ik heb het Spel der Tronen ook! Super leuk en ik hoop snel deel 3 te lezen!

Geef een reactie

