Resultaat van weekje winst……

Afgelopen week had ik weer een aantal keren erg mazzel, dus daarom een apart blogpost met mijn gewonnen boeken en andere dingen die binnen waren!

20130216-202231.jpg

Als eerste kwam deze kaart binnen van Dean Saunders, die gesigneerd is . Ik had deze kaart gewonnen via een Twitter actie

20130216-202442.jpg

Daarna kwam een gedichtenbundel van Erik Lindner , ook gesigneerd ,binnen. Deze heb ik gewonnen op de facebook pagina van de revisor

20130216-202811.jpg

Toen de dwarsligger van de ijsprinses (dwarsliggers)

20130216-202956.jpg

Toen het huwelijkse contract , die ik mag lezen voor de chick-lit leesclub (chick-lit.nl), tegelijk tijd kwam ook deze ketting binnen voor muntjes die ik spaar(ook gewonnen)

20130216-203054.jpg

20130216-203104.jpg

Tenslotte had ik ook nog ‘de belevenissen van de muurbloem’ gewonnen op young-adults.nl

20130216-203215.jpg

Hebben jullie een van deze boeken al gelezen?

12 reacties

Opgeslagen onder Van alles en nog wat

12 Reacties op “Resultaat van weekje winst……

  1. Ben jij even een gelukzak, zeg! Zoveel boeken! Ik heb alleen De Belevenissen van een Muurbloem gelezen wat (en naar mijn gevoel heb ik dit al honderd keer gezegd, maar ik zeg het toch nog een keer) geweldig is ;D

  2. Wat ben jij een geluksvogel zeg πŸ™‚

  3. Oh, ik wist niet dat je deze week wel drie dingen gewonnen hebt?! Hoe krijg je het voor elkaar! =) En hΓ©, ik wist ook niet dat jij dwarsliggers leest. Mij lijkt het nooit zo heel prettig lezen, eigenlijk. :p Het heeft ook niet de charme van een gewoon boek. πŸ˜‰ “Het Huwelijks Contract” ken ik niet! Op de stapel liggende leek hij me een flut romannetje, maar nu ik de voorkant zie, ziet het er wel dramatischer uit dan ik dacht dat het zou zijn. Eens even kijken zo waarover dat gaat. Wat jij de volgende periode gaat doen, weet ik in elk geval wel! Leesze! =D

    • Hahahahah ik deed gewoon aan veel dingen mee, ik heb zelf eigenlijk nog nooit een dwarsligger gelezen maar ik kreeg hem gratis dus … Wie weet is het wat. En het huwelijkse contract lees ik voor de chick-lit leesclub dus ik laat wel weten wat ik er van vond

  4. Bofkont! Ik heb nooit geluk πŸ™‚
    Geniet er maar van!!!

  5. Wauw, dat is een hele winst zeg! πŸ™‚

  6. Wow, vet leuk dat je dat hebt gewonnen! ‘De belevenissen van een muurbloem’ lijkt mij echt een heel mooi boek!

Geef een reactie

