Ik ging naar de bieb en nam mee….

Zo die bieb is weer een stukje leger en me tas is weer een flink stuk zwaarder!

20130117-131458.jpg

En dit is de opbrengst van dit bezoekje!!

20130117-131531.jpg

Middernacht boek 1 Gabrielle – Lara Adrian
Gabrielle komt tijdens een avondje stappen oog in oog te staan met een knappe, onbekende man. Hun blikken kruisen, de wereld staat even stil. Het volgende moment is hij weg. Gabrielle volgt hem naar buiten, en vanaf dat moment verandert haar leven. Voorgoed en ingrijpend. Want in het nachtelijke duister is Gabrielle getuige van een bloedbad, aangericht door een bende wilde vampiers. Gabrielle wordt op het nippertje gered door de onbekende, die niemand minder is dan Lucan Thorne, leider van de Broederschap, een elitegroep onsterfelijken, die zich tot taak hebben gesteld de mensheid te beschermen tegen het groeiende gevaar van de wilde vampiers. Niet alleen Gabrielle, ook Lucan ervaart verlangens die geen enkele vrouw in zijn negenhonderdjarig bestaan heeft weten los te maken. Maar kan hij zich wel binden aan een vrouw nu de strijd tussen de Broederschap en de groep wilden in alle hevigheid losbarst? Maar als Gabrielle doelwit wordt van zijn vijanden, heeft hij geen andere keus dan haar mee te nemen naar de duistere wereld die hij aanvoert.

Ik had al meerder recensie gelezen over dit boek en natuurlijk wilde ik hem graag lezen. Ik had alleen dit boek vorig jaar november al gereseveerd maar gister was die pas binnen

20130117-131834.jpg
Verbrand – P.C Cast & Kristin Cast

Drie meisjes spelen met vuur, en als ze niet oppassen, zal iedereen zich branden Het zijn onheilspellende tijden in het Huis van de Nacht. Zoey Redbirds ziel is verbrijzeld. Nu alles waar ze voor stond uiteenvalt en haar hart gebroken is, verlangt ze ernaar om voorgoed in het hiernamaals te blijven. Zoey’s krachten nemen snel af en het lijkt er niet op dat ze zichzelf op tijd bijeen kan rapen om naar haar vrienden terug te keren en de zaken weer op orde te brengen. Stark is de enige levende persoon die haar kan bereiken, maar hij moet wel een manier vinden om dat te doen. Volgens de Hoge Raad van Vampiers zal hij moeten sterven, maar dan zal Zoey de strijd zeker opgeven. En er resten nog slechts zeven dagen…Dan verschijnt ‘beste vriendin voor altijd’ Stevie Rae op het toneel. Ze houdt een geheim verborgen dat mogelijk de sleutel is om Zoey terug te halen, maar tegelijkertijd dreigt haar hele wereld uiteen te spatten.

Deze boek had ik eigenlijk al een keer eerder geleend maar toen was ik er te laat in begonnen en moest die alweer terug omdat iemand anders heb had gereserveerd .

20130117-132133.jpg

Extase – Lauren Kate
De lucht is donker van vleugels… In Extase, het langverwachte vierde en laatste deel van de wereldwijde bestsellerserie Fallen, zijn Luce en Daniel samen. Maar voor hoe lang? Kan de geschiedenis herschreven worden?
Of zijn sommige straffen voor eeuwig?

Natuurlijk wil ik het laatste deel van de fallen serie ook lezen!

20130117-132350.jpg
Het lot van Adhara – Licia Troisi

Een meisje wordt wakker op een grasveld. Ze heeft geen idee hoe ze daar terecht is gekomen, ze weet niet hoe ze heet, en als ze haar spiegelbeeld in het water ziet herkent ze zelfs haar eigen gezicht niet. Maar op haar lichaam draagt ze de sporen van een overweldigend verleden dat getuigt van immense, verontrustende krachten. Al snel kruisen haar wegen zich met die van de jonge leerling-drakenridder Amhal. Hij zal haar bijstaan in haar lange ontdekkingsreis naar haar identiteit, en haar een naam geven: Adhara. Terwijl Adhara naar het verleden moet terugkeren om zichzelf te vinden, moet Amhal het juist ontvluchten om zijn ziel te redden. Hij staat in tweestrijd tussen het licht, en de oude lokroep van een woest en nooit gedoofd instinct. Zijn keuze wordt beslissend wanneer uit de uithoeken van de Verrezen Wereld de eerste berichten over een catastrofe binnenkomen: een duistere ramp die een bedreiging vormt voor de moeizaam door koning Learco verworven vrede. Adhara’s lot verbindt zich onlosmakelijk met de occulte krachten die proberen de Verrezen Wereld opnieuw in de duisternis te sleuren, in een oorlog … waar niet het zwaard, maar een zwarte pest-epidemie dood en verderf verspreidt …

Nadat ik een kort stukje over deel 2 op young-adults.nl had gezien besloot , ik deze serie eens een kans te geven

Zo dit zijn alle boeken die ik deze keer geleend heb , er volgen nog recensie’s.

(De samenvattingen komen van bol.com)

8 reacties

Opgeslagen onder Ik ging naar de bieb en nam mee

8 Reacties op “Ik ging naar de bieb en nam mee….

  1. Middernacht is super super super goed, net zoals verbrand. Een superserie, ik ben er echt zot op!

  2. Wow, wat moest je lang wachten op Middernacht! Ik heb er ook al veel goeds over gelezen, misschien ga ik die ook eens lenen uit de bieb. Het lot van Adhara wil ik echt supergraag lezen in 2013, ik ben er heel benieuwd naar πŸ˜€

  3. Leuk om te zien welke boeken je mee nam! En wat heb je inderdaad lang moeten wachten!

Geef een reactie

